2010. március 10., szerda

1966. július 25. hétfő

Már sajnálom, hogy nem kezdtem el szabályos naplót írni itt. Önmagamat már végképp kimerítettem.

Egyébként, hogy az eseményeket milyen színben írnám le, az csak szemléletmód kérdése - persze a szemléletmód is részben az átélt események függvénye. Pl. egy hete hirtelen megváltozott a hangulatom: átcsapott jókedvbe,- kb. megközelítve a tragikomédiát - azt mondtam, hogy azokat a képtelenségeket, amik itt fogadtak bennünket, így lehet csak elviselnil (ezt a naplót jópár éve már legépeltem, és részben onnan írom ide át a számítógépbe, de most , hogy egyeztetem az eredeti füzettel, kiderült, hogy néhol kihagytam részeket a gépelt változatban (működött az öncenzurám? most azért visszacsempészem,m, büntetve kicsit magam, pirossal!:) bár az is lehet, hgy még inkább szelektálni kéne mit írunk le, mit hagyunk ki?)(És talán) Holott az egész metamorfózisnak oka az volt, hogy táncoltam , ill. sokat sokáig beszélgettem egy orosz sráccal, aki már korábban feltűnt nekem. Aztán, hogy szokás szerint - eltoltam a dolgot, újra visszazökkentem a régi, rossz hangulatomba.
Ha összegezni akarnám a benyomásaimat, azt kell mondanom pillanatnyilag -itt- hogy csalódtam, s kellemetlenül. S a szorongásom többé kevésbé beigazolódott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése